onsdag, maj 16, 2012

red like strawberry.

Parabolkillen (eller gubben för att vara exakt) kom inte förrän strax efter ett (typiskt såna människor). Men nu har vi i alla fall tevekanaler och det känns ju bra. Eller ja, vi ser väl inte så där överdrivet mycket på teve om jag ska vara ärlig (alltså vanlig teve, vi använder teven till annat typ film eller serier), men det är ju skönt att kanalerna finns där i fall att.

Annars har jag haft en mycket trevlig dag. Efter att ha krattat lite (blev less efter en stund, men nu har jag i alla fall börjat) så kom Elin förbi. Vi har suttit ute på altanen och myst i solen och pratat. Mycket, mycket trevligt. Solen har tagit massor och jag är röd och har haft linne på mig, så ni kan ju tänka er hur snygg jag är.

1 kommentar:

Elin sa...

Mycket trevligt och tack själv för idag fina.. Så bra att du nu hänger med i mitt liv igen, hehe.. Kramlikramen och ps. glöm inte bilden ikväll!